  • Data: 2021-12-03 13:33:53
    Temat: Re: Weryfikacja COVID certyfikatu fitness club
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > A zeskanowałeś im te kody telefonem z tą fajną apką z ministerstwa zdrowia?
    > I jeszcze do tego sprawdziłaś dowody osobiste, czy to naprawdę na nich te
    certyfikaty wystawione?

    Pytali mnie z oburzeniem "A Ty to kto, że nas weryfikujesz ?"
    a ja im na to:
    "Klientka dzięki której macie kase..."
    ale pokazali, jedna w telefonie ze zdjęciem, druga logowała się na
    pacjent.gov.pl bo nie miała i wydrukowała i trener też się logował na
    pacjent, bo nie miał.

    Wcale im sie nie dziwię, że nie mieli, jeśli nigdzie nikt tego nie
    weryfikuje w Polsce.
    Wywiązało się małe poruszenie, ale wszyscy co byli w niedalekiej
    odległości poparli nas... kilka osób
    To koleżanka była inicjatorką tego sprawdzania