eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWarszawa jest zbyt niebezpieczna dla policjantów na rowerach? › Re: Warszawa jest zbyt niebezpieczna dla policjantów na rowerach?
  • Data: 2019-08-21 12:37:07
    Temat: Re: Warszawa jest zbyt niebezpieczna dla policjantów na rowerach?
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2019-08-21 o 12:11, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:5d5c54f7$0$516$6...@n...neostrada.
    pl...
    > W dniu 20.08.2019 o 02:20, Marcin Debowski pisze:
    >>>> Tu już wychodzi brak znajomości meritum. Patrole wykonują również tzw.
    >>>> interwencje. Dzwonisz na 112 proszą o pomoc i dowiadujesz się, że
    >>>> policjanci dojadą, jak deszcz przestanie padać, bo aktualnie się
    >>>> "ukrywają".
    >>> Poronionym pomysłem jest rozważanie roweru jako głównego pojazdu dla
    >>> policjantów. Dobrym pomysłem, jako pomocniczego. Pada? Plucha? Zimno?
    >>> Jest samochód (podstawowy środek). Ciepło i przyjemnie - rowerkiem,
    >>> oszczedzają paliwo.
    >>
    >> Wiesz, ja uważam, ze taki patrol powinien dysponować radiowozem
    >> przystosowanym do przewożenia rowerów. Podjeżdża w obszar patrolowania i
    >> krąży. Jest potrzeba, to ma wsparcie radiowozu. Tylko wówczas załoga
    >> musiałaby być czteroosobowa, by na radiowozie była obsada, a bywa, że
    >> jednostka wystawia jeden patrol dwuosobowy.
    >
    > Zaraz zaraz - przeciez przez dlugie lata rower byl czestym srodkiem
    > transportu policjantow.
    > I ortalionow wtedy nie bylo, goretexow itp ...

    Ba, a ciekawe jak jest, jak policjanci sa na pieszym patrolu... A moze
    takie też zniknęły, bo są niebezpieczne? Poziom absurdu coraz wyższy.

    --
    http://zrzeda.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1