eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWYPWIEDZENIE UMOWY LISTEM PLECONYM PLUS GSM - Pusty List ... › Re: WYPWIEDZENIE UMOWY LISTEM PLECONYM PLUS GSM - Pusty List ...
  • Data: 2004-09-30 08:44:16
    Temat: Re: WYPWIEDZENIE UMOWY LISTEM PLECONYM PLUS GSM - Pusty List ...
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9/30/2004 12:44 AM, Stasio Podróżnik wrote:
    > Czystoteoretyczna sytuacja ...
    > Umowa z dowolnym operatorem ...
    > Operator łamie warunki umowy ...
    > Wypowiadam umowe ... a raczej wysylam list polecony z CZYSTĄ KARTKĄ
    > PAPIERU ...
    >
    > Operator nie wie, że wypowiedziałem umowę, bo kartka była czysta ;)

    Po co tyle fatygi - nie lepiej załozyć DG i wystawiać faktury na cegły
    wysyłane jako laptopy?

    Jeżeli dochowają nalezytej staranności, to łatwo odbiją Twój list -
    ponadto "oni" maja narzędzia sprawnie działające, a Ty ile jesteś
    skłonny wydać na papugę?

    Jeżlei chcesz walczyć, a faktycznie złamano warunki (co się zdarza) to
    powinieneś działać zgodnie z prawem, nie odwołując się do podstepów, bo
    w tym szanse masz mizerne. Jaka kwota, warta stresu?

    Pzdr: Catbert