eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWYPWIEDZENIE UMOWY LISTEM PLECONYM PLUS GSM - Pusty List ... › Re: WYPWIEDZENIE UMOWY LISTEM PLECONYM PLUS GSM - Pusty List ...
  • Data: 2004-09-30 12:19:14
    Temat: Re: WYPWIEDZENIE UMOWY LISTEM PLECONYM PLUS GSM - Pusty List ...
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Samotnik napisał:

    > Sąd może uznać, że to Ty mówisz prawdę. Tylko pamiętaj, że świadkowie
    > operatora będą mówili prawdę, a Twoi będą kłamać pod przysięgą, a potem
    > poczytaj w KK o widełkach za składanie fałszywych zeznań...
    > A w ogóle po co my z Tobą dyskutujemy? Zwykły oszust jesteś, idź zaj*ać
    > jakieś radio z samochodu, co się będziesz po sądach ciągał... Mniej
    > roboty, a na nowy dres starczy.

    Czego to ja nie potrafię zrobić dla zabawy, ty tego nie zrozumiesz ... a
    że głupi jak but jesteś u lewej nogi, czyli statystyczny idiota
    (statystyke można poprzeć wyszukiwaniem następującym =>
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&c2
    coff=1&q=%22czarne+bmw%22&btnG=Szukaj&meta=group%3Dp
    l.misc.samochody.*
    ) stosujący uogólnienia ... cóż ...

    Jeśli nie dostrzegłeś potrzeby ZABAWY Z MOJEJ STRONY dokonam przy 20
    świadkach aktu włożenia wypowiedzenia w sposób godny coperfielda (i co
    mi zrobisz ?) , świadkowie moi będą mówić prawdę ;> ... Jak i świadkowie
    operatora ...

    Co do złodziejskich mych zapędów ... a masz rację, masz rację ... teraz
    bądź czujny ... podpadłeś mi , i szukać będę twej osoby w życiu realnym,
    nie wirtualnym celem dokonaniu aktu złodziejstwa i gwałtu na członkach
    twej rodziny działając w porozumieniu z kosmitami ...

    Ehhh ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900