  • Data: 2021-09-17 12:11:42
    Temat: Re: "W nocy wywieźli ich na Białoruś"
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 17 Sep 2021 03:02:34 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > To ze strony prawnej, ale ja się zastanawiam, jak to było możliwe
    techniczno-organizacyjnie.
    > Przez zieloną granicę ich przewieźli głęboko w głąb Białorusi i po ciemku wyrzucili
    z samochodu?
    > Czy może wprost na poligon tych tam białorusko-ruskich ćwiczeń (chyba że się już
    skończyły)?
    > A może z armaty wystrzelili czy z samolotów zrzucili?
    > Czy też przez przejście graniczne, a Łukaszenka przyjął z otwartymi ramionami, bo
    ma kolejnych, których może do PL przepędzić, i wychodzi mu na pewno taniej niż nowych
    przywozić?

    No właśnie. To zakrawa na szczególnie ciepłe relacje z ciepłym człowiekiem.
    Można tak sobie przerzucić ludzi na drugą stronę granicy i nic?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/