  • Data: 2023-01-21 07:56:42
    Temat: Re: W jakiej formie dołączyć wyjaśnienia?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Też bym nie potrafił. Jakąś babkę wczoraj słyszałem w RMFFM z
    > wyraźnym, choć nienachalnym wschodnim akcentem, za to mówiącą bardzo
    > poprawną polszczyzną. Uznałem, że to Ukrainka, bo polski wschodni
    > akcent jakoś wydaje mi się mocniejszy.

    Sam ukraiński od rosyjskiego idzie odróżnić. Rosjanina i ukrainca
    mówiącego po polsku już nie.

    > No właśnie. Z tym, że nadal to chyba nie jest tak oczywiste. Masz
    > kilku dobrych znajomych Niemców, wybucha wwII, emigrujesz do US, gdzie
    > udzielono Ci gościny i miałbyś bardziej lgnąć do Niemców niż
    > Amerykanów?

    Tym bardziej jak na jednego niemca przypadałoby 100 polaków:p Jeszcze
    jedna teoria roberta z dupy.

    > Jeśli to kacapy to trudno mi w to uwierzyć.

    Myślę, że jakby było 2 kacapów na 100 ukrainców to raczej długo by tam
    nie popracowali obecnie.

    > I to trzymanie wynika z większych sympatii? No chyba, że Robert miał
    > na myśli wyłącznie uwarunkowania systemowe.

    Robert palnął bzdurę i jak zwykle prędzej hełm na lewą stroną założy niż
    się przyzna że się pomylił.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!