  • Data: 2023-01-21 03:32:40
    Temat: Re: W jakiej formie dołączyć wyjaśnienia?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-01-20, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Rosyjsko-ukraiński. O ty myślałem.

    A jaki jest ten obraz konfliktu?

    > A i to pewnie by zależało, od tego, jak to liczyć. Rzuć okiem na WIKI.
    > Przy wschodniej granicy 69% stanowią Rosjanie, a 58% Ukraińcy :-) A tam
    > jeszcze tacy Polacy mieszkają.

    Jo, widziałem, ale zdaje się tam się trochę mordują co jakby utrudnia
    sympatie. Oficjalna, jak ją nazywasz, propaganda obarcza winą za
    sytuację głównie jednak putinowską Rosję, dlatego jestem ciekaw jakie
    według Ciebie jest zdanie Ukraińców i Rosjan czy też narodowości
    rosyjskiej.

    > Ja się tam w teorię nei zagłębiam. Patrzę przykładowo na sytuacje, gdzie
    > Rosjanie i Ukraińcy wynajmują razem budynek, w którym mieszkają.

    Wiele jest takich przypadków, gdzie jest to inicjatywa oddolna, a nie
    np. efekt skoszarowania przez pracodawcę, albo jakaś inercja, w
    sensie, że Rosjanie wcześniej tam mieszkali?

    --
    Marcin