  • Data: 2023-01-21 08:03:19
    Temat: Re: W jakiej formie dołączyć wyjaśnienia?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> Rosyjsko-ukraiński. O ty myślałem.
    >
    > A jaki jest ten obraz konfliktu?

    No przecież napisał - ukarincy bardziej lubią w polsce kacapów którzy do
    nich strzelają w ojczyźnie niż polaków gdzie polska została hubem
    międzynarodowej pomocy dla ich ojczyzny a polcy zostali okrzyknięci
    najwiękaszą na świecie NGO. No ale skoro robert przeprowadził swoje
    badania na dużej populacji kacapów i ukrainców na ulicy w nowym sączy,
    to co ty wiesz - nie bądź szurem:P

    > Jo, widziałem, ale zdaje się tam się trochę mordują co jakby utrudnia
    > sympatie. Oficjalna, jak ją nazywasz, propaganda obarcza winą za
    > sytuację głównie jednak putinowską Rosję, dlatego jestem ciekaw jakie
    > według Ciebie jest zdanie Ukraińców i Rosjan czy też narodowości
    > rosyjskiej.

    Ukarincy jak im na głowę rakiety spadają i nie ma prądu to chyba dość
    jednoznacznie kacapów nie lubią. Rosjanie na ukrainie... Ci z krymu może
    i rosję jeszcze lubią. Ci z donbasu jak do nich ruski mir przyszedł to
    chyba już nie.

    > Wiele jest takich przypadków, gdzie jest to inicjatywa oddolna, a nie
    > np. efekt skoszarowania przez pracodawcę, albo jakaś inercja, w
    > sensie, że Rosjanie wcześniej tam mieszkali?

    Wyjaśniam - jest sporo przypadków gdzie na przykład normalni ludzie
    mieszkają w jednym budynku z patologią. Zakładam, że nie wynika to
    jednak z sympatii do patologii.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!