  • Data: 2003-09-21 12:58:52
    Temat: Re: Usterka jak w TVN
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | Owa firma do Ciebie przyjechała (na Twoje żądanie) co już jest pewną
    | pracą i pewnym kosztem

    No tak, a jakby przylecieli śmigłowcem, to jeszcze bym musiał zapłacić
    pewnie za czas zawisu tej maszyny nad moim podwórkiem przez tę chwilę, jak
    ekspert pierwszego sortu informuje mnie, że mam przywieść im pralkę do
    zakładu. Skoro przyjechali na miejsce to powinni tę naprawę tu dokonać albo
    ewentualnie wziąć pralkę ze sobą. Wówczas koszt dojazdu oczywiście miałby
    związek z naprawą i należałoby go zwrócić wykonującemu zlecenie. Jeśli
    natomiast zamiast przez telefon poprosić o przywiezienie pralki goście
    wysyłają w tym celu pracownika samochodem, to to jest to działanie
    irracjonalne i nie sądzę, by jakikolwiek sąd zasądził jego koszty od
    zleceniodawcy. Po prostu nie da się udowodnić celowości tego typu
    postępowania.