eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUsterka jak w TVN › Re: Usterka jak w TVN
  • Data: 2003-09-22 12:15:16
    Temat: Re: Usterka jak w TVN
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Wojciech Szweicer" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bkmhmj$42b$1@news.onet.pl...

    > Nie. Bezprawne żądanie w języku polskim określa się terminem "bezprawne
    > żądanie".

    Wyluzuj:)

    > A więc czemu Autor wątku sam nie naprawił, lecz wezwał fachowca?

    Bo sam nie umie a fachowiec miał przyjechać i naprawić a nie obejrzeć i
    stwierdzić "do warsztatu".

    > Serwisant musiał sprawdzić, czy zużycie łożysk nie jest np. spowodowane
    > złą pracą silnika i może cały silnik jest do wymiany?

    A nie mógł przez telefon zlecić dostarczenia pralki do warsztatu wiedząc że
    łożysk w mieszkaniu nie naprawi? Na pewno za "rzut okiem na pralkę" nie
    zapłaciłbym ani grosza.Po prostu jako klient "rzutu okiem " nie
    zlecałem.Zleciłem naprawę pralki u mnie w domu czego firma nie wykonała i
    kwita.


    Pozdr
    Leszek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1