  • Data: 2021-11-20 13:18:54
    Temat: Re: Ustawa o sprawdzaniu przez pracodawce czy zaszczepiony
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co ma jedna fala do drugiej skoro porównujesz stany z danego, tego
    > samego dnia? Danego dnia zmarło tyle a tyle zaszczepionych i tyle a tyle
    > niezaszczepionych.

    Normalnie bym ci jak bruno napisał - doczytaj se:P Ale poważnie -

    https://www.ons.gov.uk/peoplepopulationandcommunity/
    birthsdeathsandmarriages/deaths/bulletins/deathsinvo
    lvingcovid19byvaccinationstatusengland/deathsoccurri
    ngbetween2januaryand24september2021

    Fig 1. o tym mówimy- zaszczepienie umierają 32 razy rzadziej:P

    > Odnosisz to do liczności jednych i drugich tego dnia
    > i masz względną (na np. 100000 ludzi) śmiertelność. Porównujesz jedną
    > śmiertelność do drugiej i masz stosunek wolny od fal, procenta
    > wyszczepienia czy fazy księżyca. Dla 8. stycznia wynosi 40, dla innych
    > dni nie przekracza 2.

    O czym innym rozmawiamy. Ja właśnie nie mogłem uwierzyć, że skoro w
    okresach tygodniowych zaszczepiony czy nie to wychodzi "jeden pies" to
    brunowi wychodzi 32 razy mniej. No i już wiem - jednak to była manipulacja.

    --
    Shrek