  • Data: 2021-11-20 13:08:46
    Temat: Re: Ustawa o sprawdzaniu przez pracodawce czy zaszczepiony
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 20 Nov 2021 12:04:30 +0100, Shrek napisał(a):

    > A co ci konkretnie nie pasuje?

    Co ma jedna fala do drugiej skoro porównujesz stany z danego, tego
    samego dnia? Danego dnia zmarło tyle a tyle zaszczepionych i tyle a tyle
    niezaszczepionych. Odnosisz to do liczności jednych i drugich tego dnia
    i masz względną (na np. 100000 ludzi) śmiertelność. Porównujesz jedną
    śmiertelność do drugiej i masz stosunek wolny od fal, procenta
    wyszczepienia czy fazy księżyca. Dla 8. stycznia wynosi 40, dla innych
    dni nie przekracza 2. A czemu tak, dalej nie wiem.
    --
    Jacek
    I hate haters.