  • Data: 2021-11-20 13:57:42
    Temat: Re: Ustawa o sprawdzaniu przez pracodawce czy zaszczepiony
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.11.2021 o 13:38, Shrek pisze:

    > Umierają rzadziej na fig 1, bo porównujesz de facto niezaszczepionych z
    > poprzedniej fali (wtedy 99% było niezaszczepionych) z zaszczepionymi z
    > ostatniej (bo to pierwsza fala gdzie jest istotna ilość zaszczepionych).
    > A ostatnia jest mniej śmiertelna. Natomiast jak porównasz procentowe
    > dane z jednego tygodnia to wychodzi ci mniej więcej "jeden pies". Na tym
    > polega manipulacja w fig 1., że to tak naprawdę bardziej porównanie
    > śmiertelności fal a nie sczepiony/nieszczepiony;)

    Żeby jeszcze lepiej to opisać - wyobraź sobie dane tylko do czerwca i
    fałszywe uproszczenie - szczepionki absolutnie nic nie dają.

    Najpierw masz falę, gdzie masz 99% niezaszczepionych. Nabijasz
    śmiertelność wśród nieszczepów, wśród ukłutych nabije się powiedzmy 100
    zgonów.

    Potem szczepimy, szczepimy i nic się nie dzieje - następna fala jeszcze
    nie nadaeszła. Powiedzmy że nikt nie umiera w obu grupach (wiem,
    uproszeczenie). Nabijamy osobolata ale ilość zgonów w liczniku (100) się
    nie zwiększa, na dodatek mamy już ponad 50% zaszczepionych więc osobolat
    zaszczepionych w mianowniku przybywa szybciej niż tych w mianowniku
    nieszczepów. Im dłużej trwa badanie i nie ma następnej fali tym bardziej
    fantastyczne wyniki mamy. Dochodzimy (znów upooszczenie) do 100%
    zaszczepionych i ryzyko śmierci nieszczepów do ukłutych ciągle wzrasta -
    asymptotycznie do 100% mimo że szczepionki (fałszywe założenie) chuja
    dają a i nikt nie umiera. Magic;)

    --
    Shrek