  • Data: 2009-04-24 13:39:53
    Temat: Re: Ustanowienie współwłasności auta
    Od: Sebcio <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    spp pisze:

    > http://www.ursynow.waw.pl/data/other/wkladka_ken_wer
    sja_ostateczna_poradnik_c.pdf

    Obecność wszystkich współwłaścicieli lub konieczność posiadania
    pełnomocnictwa współwłaściciela to jakiś urzędniczy wymysł - rejestracja
    pojazdu to typowa czynność zachowawcza, obowiązek prawny który musi
    zostać spełniony. Może to zrobić dowolny ze współwłaścicieli.

    W ostatnich dwóch latach rejestrowałem dwa samochody będąc
    współwłaścicielem i nikt nie robił mi żadnych problemów.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio