  • Data: 2009-04-24 13:43:47
    Temat: Re: Ustanowienie współwłasności auta
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebcio" <s...@n...net> napisał w wiadomości
    news:gss648$5f5$1@node1.news.atman.pl...

    > Nie potrzebujesz do tych czynności żadnego pełnomocnictwa - czynności
    > związane z rejestracją pojazdu itp. mogą być wykonywane przez dowolnego z
    > współwłaścicieli bez żadnych pełnomocnictw czy papierów.

    Hmmm... Parę lat temu, w urzędzie mieli inne zdanie... Przy składaniu
    papierów do rejestracji samochodu, musiałem na szybko siostrę sciągać z
    pracy, bo pani w okienku nie chciała ze mną rozmawiać (ja miałem być
    "głównym" właścicielem). Łaskawie kazała nam na szybko napisać upoważnienie,
    w którym siostra mnie upoważnia do odbioru dowodu rejestracyjnego (i
    "okienkowa władza" sama je potwierdziła stemplem). Siostra stawiła się tylko
    po to, żeby pokazać D.O.
    Dwa lata później musiałem wyrobić nalepkę na szybę (stara uległa zniszczeniu
    przy wymianie szyby) i też nie chcieli mi jej wydać bez obecności
    współwłaściciela - tym razem na szczęście akurat siostra była w pobliżu i
    udało się załatwić sprawę od ręki.

    Chętnie bym poznał przepis, który by mówił, że nie mieli racji.

    Pozdrawiam
    Czabu