  • Data: 2009-04-24 15:14:39
    Temat: Re: Ustanowienie współwłasności auta
    Od: Sebcio <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Czabu pisze:

    > Dlatego napisałem, że chętnie bym ten przepis poznał. Jeżeli wiesz gdzie
    > szukać, to mnie nakieruj...

    Nie zrozumiałeś - urzędy działają na podstawie przepisów a nie na
    podstawie ich braku. To znaczy że jeśli nie ma przepisu uprawniającego
    urząd do żądania obecności wszystkich współwłaścicieli, to nie mogą oni
    tego żądać (art. 6 KPA). Rozumiesz ?

    Dlatego to właśnie urząd ma Ci podać przepis na podstawie którego ma
    takie a nie inne żądanie. "Bo tak mi naczelniczka powiedziała" albo "bo
    taką mamy procedurę" nie jest argumentem.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio