  • Data: 2021-04-26 06:31:54
    Temat: Re: Umowa użyczenia lokalu vs umowa najmu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ftohI.53139$E...@f...ams1...
    On 2021-04-24, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >Przeciez można prawnie domagac się naprawienie szkody i innych
    >podobnych
    >rzeczy. Ktoś wbrew woli korzysta z lokalu i nie chce się wynieść i
    >mówisz, nie mozna prawnie domagac się pokryciai kosztów będących tego
    >konsekwencją? Ej, no.

    Moc, to mozna, tylko tyle, ze on zazwyczaj nie ma pieniedzy, okazuje
    sie "niesciagalny" ... i mieszka dalej.
    Nie pracuje, albo pracuje na czarno - i komornik nic nie zrobi.

    No i jeszcze to co Robert pisal.
    Byl umowiony czynsz 1000zl, podniosles do 2000 - lokator przestal
    placic - jakie sa koszty ?
    1000 zl, 2000, moze "czynsz" do wspolnoty/spoldzielni np 500zl, czy ow
    czynsz plus rata kredytu?
    Ale to i tak bez znaczenia, bo on nic nie placi :-)

    No i jeszcze kwestia oplat za wode, prad, gaz ... smieci ...

    J.