  • Data: 2021-04-26 06:02:37
    Temat: Re: Umowa użyczenia lokalu vs umowa najmu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo temat niepopularny najwyrazniej. Ale ciekawe, co jakby ktos to
    > podniósł. Wypożyczam samochód, nie zwracam w terminie, twierdzę, że tak
    > umówiłem się właścicielem.

    Jeszcze inaczej - kradnę samochód i twierdzę, że tak się umówiłem z
    właścicielem.

    > A jak ktoś zarąbie kilo czekolady z Biedronki, uda mu się z tym wyjść
    > na miasto, to co dalej?

    No właśnie - jak daleko i na jak długo musi odejść, żeby nie musiał
    oddawać jak go złapią? Z tym że czekolada to słaby przykład - lepszy
    telewizor gdzie sklep jest zoboiwązany mu wykupić kablówkę i abo na
    kurwizję:P

    > Nb. ktoś ostatnio zdaje się zarąbał samochód bo nie chciał się spóźnić
    > na przesłuchanie do prokuratury. Nie jest do końća jasne w jakiej roli
    > tam jechał, ale tu pewnie okoliczności wskazywały na kradzierz.

    I co - pozwolili mu pojechać, czy zabrali samochód i wsadzili na 48?

    > Od poczatku twierdzę, że nie jest to proste,

    Nie jest proste, bo takiej analogii poza nieruchomosciami generalnei nie
    ma, gdzie państwo aktywnie broniłoby nielegalnego posiadaczea.

    --
    Shrek