  • Data: 2006-07-20 06:48:30
    Temat: Re: Umowa o pracę i weksel
    Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dodam ze weksel nie był wypełniony, trzeba było tylko postawic swoj podpis i
    > date na samym dole

    W umowie mam taki zapis : Pracownik został poinformowany i przyjumuje do
    wiadomości zze łącznie z umowa o pracę podpisze umowę o odpowiedzialności
    materialnej z wekslem in blanco o wartości 2.000 zł

    Czyli nie moze byc on wypełniony na wyższą sumę niz ta zawarta w umowie ??
    Zaczęłam teraz czytac o wekslach i jestem ciut w panice jakie moga z nimi byc
    problemy , dodam ze na rozmowie nie bylo o tym mowy , od tygodnia pracuję a
    umowa przzyszła wczoraj do podpisania dopiero

    pozdr.

    Aska