  • Data: 2020-07-23 20:48:15
    Temat: Re: (Twierdzi że) Głosował 3 razy! [3miasto]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    >Czy te listy są archiwizowane w formie elektronicznej *czy
    >papierowej* ?

    >Bezpośrednio w komisji wyborczej ja widzę "tylko papier" z parafkami
    >wiec kto gdzie i kiedy przenosi z papieru na formę elektroniczną?
    >Czy może jest system do zeskanowania papieru?

    Byc moze nikt nie przenosi, bo roboty duzo, a uzytecznosc niewielka.
    Szczegolnie, ze trzeba je jeszcze rozpoznawac, jesli ma byc z tego
    pozytek.

    A system powinien byc szczelny na innym poziomie - np takim ze
    zaswiadczenie zostawia sie w komisji, wiec dwa razy nie zaglosujesz.

    Aczkolwiek ... jakby zaswiadczenie podrobic, lub znajomy urzednik
    wystawil kilka ...

    Protokoly komisji skanuja i gromadza elektronicznie, ale i tak
    przetwarzanie jest na podstawie danych zrodlowych w komputerze, a nie
    skanu.

    J.