  • Data: 2005-07-23 11:16:46
    Temat: Re: Tuning legalny czy nie?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:dbs1d1$9h$1@opal.futuro.pl...

    > W krajach z bystrzejszymi ustawodawcami owszem, jest to proste -
    > przepisy ograniczają moc na kole i wystarczy stosunkowo prosta
    przenośna
    > hamownia, żeby zmierzyć ten parametr.

    Nie mogę odpowiadać za poczynania naszych ustawodawców. Pewnei masz
    racje, ze było by to prostsze od strony dowodowej.

    > Z prędkością w przypadku tego typu pojazdów jest taki 'drobny'
    problem,
    > że niewielka zmiana obciążenia czy wiatru ma ogromne znaczenie.

    (...)

    Ale rozporządzenie przewiduje sposób pomiaru. nie chce mi się teraz go
    szukać. On ma nieprzekraczać tej prędkości przy przyjętych założeniach.
    Jak nim pojadę ze skoczni narciarskiej na krechę, to podejrzewam, ze
    spokojnie i setkę przekroczę. Co to zmienia?