eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTuning legalny czy nie? › Re: Tuning legalny czy nie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tuning legalny czy nie?
    Date: Sat, 23 Jul 2005 00:07:35 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 34
    Message-ID: <dbrqnc$mn5$1@inews.gazeta.pl>
    References: <dblajf$n0g$1@atlantis.news.tpi.pl> <dbm02s$f66$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <dbm2p9$h8a$1@opal.futuro.pl> <dbmkbb$4gg$1@inews.gazeta.pl>
    <dbn2r4$tta$1@opal.futuro.pl> <dboula$qi0$1@inews.gazeta.pl>
    <dbparr$t02$1@opal.futuro.pl> <dbpc08$8l7$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <dbpeln$tbi$1@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: bqf129.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1122070061 23269 83.29.73.129 (22 Jul 2005 22:07:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 22 Jul 2005 22:07:41 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-User: robert.tomasik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:314416
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:dbpeln$tbi$1@opal.futuro.pl...
    >
    > Tylko powiedz mi, jak policjat odróżni na drodze taką przeróbkę od np.
    > jazdy z górki z wiatrem przy małym obciążeniu?

    Dostanie przysłowiowy cynk i przyjedzie z biegłym. Ten już szybciutko
    sprawdzi, czy przy 40 km/h urządzenie działa w sposób właściwy.

    > Poprawka: ma mieć aktualne badania techniczne (inaczej odmawialiby
    > wypłaty ubezpieczenia przy np. awarii klimatyzacji). Motorower ma
    zawsze
    > - bo jego badanie techniczne jest jednorazowe i bezterminowe :)

    Motorower tak. Ale to jest motocykl,a nie motorower bez tego układu.
    >
    > > ubezpieczyciel wyczai taką przeróbkę, to ma argument do
    niewypłacenia
    > > odszkodowania na przykład. Wbrew pozorom problemów może być sporo.
    >
    > Zwłaszcza dla ubezpieczyciela - jeśli nie została zwiększona pojemność
    > skokowa. Jak udowodni, że dany rozbity wrak faktycznie był w stanie po
    > równej drodze z pełnym obciążeniem pojechać ponad 45km/h? Wszak
    blokada
    > mogła się uszkodzić przy 'zdarzeniu drogowym' - są blokady
    ograniczające
    > maksymalne obroty w układzie zapłonowym, które można wyłączyć przy np.
    > udziale w wyścigach (nikt nie mówi, że blokada musi być stała - tylko
    > uczestnicząc w ruchu podpadającym pod ustawę - czyli po drogach
    > publicznych - motorower nie powinien być w stanie pojechać ponad
    45km/h).

    Od tego jest biegły.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1