  • Data: 2003-10-14 15:14:37
    Temat: Re: Termin rozprawy a wycofanie pozwu
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzieki :) Weź poprawke, ze gadasz z tepym informatykiem, lamerem prawnym
    :)

    To ja jako lamer komputerowy (no moze przesadzilem troche;-))
    tez mam pytanie do specjalisty:
    Mam polaczenie z internetem przez kablowke o predkosci 64 kbts/s.
    Poczatkowo sciagajac pliki przez DC++ uzyskiwalem predkosc max
    do 10 KB/s
    Jakis czas temu zaintalowalem jakas poprawke w Win Updates dotyczaca
    Microsoft Net cos tam
    Teraz uzyskuje lepsze predkosci ale szczyt byl kilka dni temu: o 1 w nocy
    mialem transfer taki (sciagalem 4 pliki)
    1 plik - 10 KB/s
    2 plik - 15 KB/s
    3 plik - 35 KB/s
    4 plik - ?!!! 70 do 120 KB/s (dawalo 6 MB na minute)

    Czy to mozliwe?

    Download Accelerato'em lecialo ok 400 KB/s - przezylem szok!

    Czy to mozliwe??