eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTelefon - odstąpienie od umowy › Re: Telefon - odstąpienie od umowy
  • Data: 2021-07-13 11:15:02
    Temat: Re: Telefon - odstąpienie od umowy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2021-07-13, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:
    > Dnia Mon, 12 Jul 2021 23:06:04 GMT, Marcin Debowski napisał(a):
    >
    >> Ten termin to 14 dni, ale w tym konkretnym przypadku jako, że sprzedawca
    >> jak zgaduję nie poinformował o możliwości zwrotu, termin ten to aż 12
    >> miesięcy.
    >>
    >> Aby odstąpić od umowy należy w tym terminie poinformować o tym
    >> sprzedawcę. Towar można wysłać nieco poźniej (też chyba do 14 dni).
    >> Najlepiej poinformować pisemnie z jakimś potwierdzeniem odbioru.
    >
    > Klient może poinformować o chęci zwrotu telefonicznie albo emaliowo, ale
    > jeśli sprzedawca uważa, że prawo go nie obowiązuje, lepiej mieć coś "na
    > piśmie".
    > W tym przypadku klientka już była osobiście w punkcie odbioru i została
    > spuszczona na drzewo, więc można powiedzieć, że procedura została
    > wyczerpana.

    Pozostaje kwestia dowodowa. Co prawda tu mamy rok na odstąpienie, ale
    jak sprzedawca powie, że nie przypomina sobie takiej klientki a tym
    bardziej zuchwałej deklaracji to rzecz może się dodatkowo opóźnić. Co do
    samej zasady, ustne wypowiedzenie też jest oczywiście ważne.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1