  • Data: 2007-11-17 21:36:50
    Temat: Re: Sześciu zatrzymanych zolnierzy
    Od: "Krzysiek" <m...@m...de> szukaj wiadomości tego autora

    Hallo,

    "Edel" <e...@x...wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:fhna87$pkd$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Czyli jak sie nie odwrocic - dupa z tylu.

    > W pelni sie z toba zgadzam; po wojnie NSZ i AK nie tylko likwidowalo
    przedstawicieli nowej wladzy, ale
    > takze dopuszczalo sie zwyklych, bandyckich napadow i morderstw (np. napad bandy
    "Pioruna" na ciezarowke,
    > ktora pracownicy fabryki przewozili pieniadze na wyplate na zalogi. Samochod
    wylecial w powietrze z
    > trojka niewinnych ludzi i pieniedzmi). O wyczynach "Ognia" na Podhalu pisalem juz
    na psp.

    > Pzdr
    > Edel

    to sie nazywalo agraryzm, zgodnie z wyjasnieniem p. Cioska, ale dlaczego
    pisze Pan - banda "Pioruna" czy "Ognia", a nie banda Cioska?? Czy zgodnosc
    przekonan powoduje ze wtedy pisze Pan o "przedstawicielch nowej wladzy",
    a nie o rzadzacej bandzie??

    Sprawy z ta ciezarowka nie znam, ale niewinnosc tych zabitych jest co najmniej
    watpliwa - skradzione pieniadze wiezli do skradzionej fabryki. Ciezarowka tez
    pewnie byla skradziona, bo i skad by inna mieli.

    Charakterystyczne jest to, ze ci najbardziej zamieszani w bandyctwa kiedys
    dzis sa najglosniejsi w ryczeniu o niewinnosci i o krzywdach ktorych kiedys
    doznali i jeszcze wiekszych, ktorych doznaja teraz.
    Oczywiscie - najzupelniej niewinnie.

    MFG
    Krzysiek

    --