  • Data: 2007-11-17 22:28:22
    Temat: Re: Sześciu zatrzymanych zolnierzy
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Any User pisze:

    > Nie mogę, to było zbyt dawno. Rzeczywiście, sąd wojskowy wziął pod
    > uwagę, jakiego to rozkazu wykonania odmówili tamci żołnierze, jednakże
    > jakiś tam wyrok jednak dostali.

    Trzeba by więcej szczegółów, zwłaszcza jakie były konsekwencje tej
    odmowy wykonania rozkazu?
    Bo jeżeli dowódca kazał zaatakować obiekt cywilny, żołnierze odmówili, a
    następnie z obiektu cywilnego wysunęły się lufy i zrobiły jatkę, to
    będzie to jednak co innego.

    Zresztą też nie znamy okoliczności tej sprawy - będzie sąd, będzie
    możliwość obrony i przedstawienia każdej wersji.

    Jeżeli faktycznie na ochotnika postanowili wziąć odwet na "turbanach" za
    śmierć kolegi poprzedniego dnia, to niewiele ich to tłumaczy.
    Natomiast jeżeli była to faktycznie walka z partyzanckim oddziałem to
    zmienia to postać rzeczy.

    --
    PMS++ PJ S+ p+ M(+) W+>+++ P++:++ X(+) L++ B+ M+ Z++(+++) T- w- CB++
    http://free.of.pl/h/hellfire/