eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid] › Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
  • Data: 2021-04-07 12:24:46
    Temat: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Ależ podlegają. Ja próbuję wykazać, że wskazywanie Proboszcza nie jest
    > oczywiste. I tylko tyle. Bo może i on jest osobą odpowiednią. Pytam po
    > prostu czemu akurat on.

    A dlaczego nie? Jest nakaz ograniczenia ludzi w kościele? Jest.
    Wylegitymować, zaproponować mandat i niech sąd rozstrzyga, bo kulson nie
    jest od rozstrzygania.

    Stoi sobie człowiek, nie robi nic złego, bierze udział w legalnym
    pokojowym proteście. Pytam po prostu dlaczego jest oczywiste, że jego
    trzeba wylegitymować, a księdza na mszy nie można?

    Był nakaz noszenia maseczek bez podstawy prawnej. Idzie gość bez
    maseczki. Dlaczego jest oczywiste, że kulson proponował mu mandat i
    niech sąd rozstrzyga, bo kulson nie jest od rozstrzygania, a nie jest
    oczywiste, że może zaproponować mandat księdzu/proboszczowi i niech sąd
    rozstrzyga?

    Widzisz już światełko?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr