  • Data: 2021-05-02 10:50:56
    Temat: Re: Staruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 1 May 2021 19:15:23 +0200, Shrek napisał(a):

    > Jak najbardziej - po to statki powietrzne mają zielone i czerwone
    > światła na skrzydłach. Jako mieszkaniec okolic bemowskiego lotniska

    No nie wiem, czy tak latwo zauwazyc tez swiatelka, szczegolnie na tle
    miasta.

    > zapewniam cię że zwłaszcza w zeszłym wieku latali w VFR po nocach.

    Ale pewnie mieli tez radar i kontrolera ...

    > No wieża:P

    Cos pismaki nie chca calego stenogramu ujawnic.
    Wiec nie wiemy co dokladnie im powiedziano i jak pilot mogl to
    zrozumiec.

    > Informacja chyba z definicji nie zapewnia separacji. Co najwyżej na
    > zasadzie - serdecznie cię informijemy, że debeściaki się po kwadracie
    > szlajają, więc odradzamy zblizanie się bo z nimi nigdy nic nie wiadomo...

    Ale jakos tam chyba musi zapewnic separacje lotow w nocy ...

    J.