    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Staruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <608aeeb2$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <1t489j3ovudew$.1cnvwu2sou6ge.dlg@40tude.net>
    <608c32d3$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <q...@4...net>
    <608c54ca$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <6ykh1q5r8nwz.1r1qu610voyev$.dlg@40tude.net>
    <608c78de$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <1d205ubqyieg0$.976o6wl2hfyj.dlg@40tude.net>
    <608cf5f5$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <608d8caa$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sun, 2 May 2021 10:50:56 +0200

    Dnia Sat, 1 May 2021 19:15:23 +0200, Shrek napisał(a):

    > Jak najbardziej - po to statki powietrzne mają zielone i czerwone
    > światła na skrzydłach. Jako mieszkaniec okolic bemowskiego lotniska

    No nie wiem, czy tak latwo zauwazyc tez swiatelka, szczegolnie na tle
    miasta.

    > zapewniam cię że zwłaszcza w zeszłym wieku latali w VFR po nocach.

    Ale pewnie mieli tez radar i kontrolera ...

    > No wieża:P

    Cos pismaki nie chca calego stenogramu ujawnic.
    Wiec nie wiemy co dokladnie im powiedziano i jak pilot mogl to
    zrozumiec.

    > Informacja chyba z definicji nie zapewnia separacji. Co najwyżej na
    > zasadzie - serdecznie cię informijemy, że debeściaki się po kwadracie
    > szlajają, więc odradzamy zblizanie się bo z nimi nigdy nic nie wiadomo...

    Ale jakos tam chyba musi zapewnic separacje lotow w nocy ...

    J.