  • Data: 2017-09-19 14:39:20
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania - posiadanie
    Od: witek <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9/19/2017 2:56 AM, RadoslawF wrote:
> [...]
    wykopowiczow-ktorzy-zamieszkaja-w-moim-mieszkaniu-cz
    -ii/

    > Skoro podpiszą umowę najmu z właścicielem i dostaną klucze to chyba to
    > nie będzie włamanie.

    I co z tymi kluczami sobie zrobią? Bo zamki są moje.
    Nawet jak nie wymieniasz zamków, to jest to naruszenie miru domowego.
    Radziłbym raczej na siłę do takiego mieszkania nie wchodzić jeśli jest
    zajęte, a przynajmniej z niego wyjść na wezwanie jeśli nie chcesz mieć
    wpisu w rejestrze karanych.

    A jak posiadacz zablokuje wejście siłą to wezwą
    > na niego policję.

    A policja przyjedxzie zrobi notatkę i pojedzie.