  • Data: 2006-09-29 07:01:43
    Temat: Re: Sprzedawca nie chce wykreślić spłaconej hipoteki (długie)
    Od: "Darek" <darchmar@_wytnij_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Darek" <darchmar@_wytnij_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:efh8cc$fg1$1@news.onet.pl...

    Dziękuję wszystkim za wyrażenie swojego zdania.
    Ja bardziej koncentruję się na tym, że skoro mam notarialne zobowiązanie
    sprzedającej do załatwienia ww. spraw, to chcę to na niej wymusić. Wiem, że
    mogę pójść do sądu rejonowego, ale skoro akt ma "rygor wykonalności", to do
    którego? Tego od ksiąg wieczystych, czy do cywilnego?
    Czy dostanę od razu klauzulę wykonalności? Co po tem? Komornik?