  • Data: 2005-12-14 17:51:24
    Temat: Re: Skuteczność doręczenia i skutki prawne
    Od: ubisses <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kam napisał(a):

    > Ma...
    > Tyle nawet przyjmując że ma rację, to w uzasadnieniu stwierdza, że brak
    > wskazania adresu pozwanej spółki był oczywisty. bo powinien być adres z
    > rejestru. To nie to samo co nieprawidłowość adresu ujawniona przy próbie
    > doręczenia.

    Z tego co pamiętam, to tam przez całe postępowanie doręczenia były na
    adres oddziału, który był podany w pozwie. Czyli adres nie był
    prawidłowy, a nie że go w ogóle nie było.

    > A jak nazwiesz wydanie nakazu zapłaty?

    A jak mam nazwać ? Nakaz został wydany, lecz ani nakaz ani odpis pozwu
    nie został doręczony. Sprawa nie jest w toku i dalej istnieje możliwość
    wzywania do uzupełniania braków formalnych pozwu - tak IMHO i niektórych
    sądów. :-)

    Pzdr.