  • Data: 2005-12-14 18:00:07
    Temat: Re: Skuteczność doręczenia i skutki prawne
    Od: kam <#k...@w...pl#> szukaj wiadomości tego autora

    ubisses napisał(a):
    > Z tego co pamiętam, to tam przez całe postępowanie doręczenia były na
    > adres oddziału, który był podany w pozwie. Czyli adres nie był
    > prawidłowy, a nie że go w ogóle nie było.

    tak, ale był oczywiście nieprawidłowy i powinno być to stwierdzone przy
    badaniu pozwu
    przynajmniej ja tak rozumiem zdania: "Jeśli pozwana została w niniejszej
    sprawie spółka akcyjna (a zatem nie było wątpliwości, że podlega ona
    wpisaniu do rejestru handlowego), z dodatkiem "Oddział w K.A1.K. 1", to
    nie było wątpliwości, iż wskazany adres odnosi się do oddziału, a nie
    siedziby spółki. Sąd Rejonowy powinien był zatem - na podstawie art. 130
    k.p.c. - wezwać stronę powodową do podania adresu pozwanej spółki
    podanego w rejestrze handlowym. "

    KG