  • Data: 2002-08-30 15:28:16
    Temat: Re: Skopiowany plan miasta
    Od: "Marek Zachara" <m...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "grego" <g...@g...pl> wrote in message news:aknmg4$esi$1@news.tpi.pl...
    > Powiedzmy, ze chce na stronie www umiescic plan miasta. Kupuje plan w
    > kiosku, skanuje i na jego podstawie rysuje np. w corelu swoja wersje. Ma ona
    > inne kolory i troche rozni sie od oryginalu. Jak sie ma sprawa legalnosci
    > takiego planu?
    > GreGo

    Na moje wyczucie nie powinno byc problemu.
    W koncu kazdy moze napisac nowe 'widowsy' wzorujac sie na dzialaniu
    istniejacych.
    Niestety, prawo autorskie obecnie obowiazujace zdecydowanie nie nadaza
    za technologia, stad tez brak jednoznacznych okreslen. No ale moze ktos
    biegly 'w sztuce' zna jakas lepsza wykladnie w tym zakresie?

    MZ