eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSO dopiero po zwrocie z SA zdelegalizował Marsz Powstania Warszawskiego na wniosek burmistrza Warszawy (PO) › Re: SO dopiero po zwrocie z SA zdelegalizował Marsz Powstania Warszawskiego na wniosek burmistrza Warszawy (PO) [uzasadnienie]
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: SO dopiero po zwrocie z SA zdelegalizował Marsz Powstania Warszawskiego
    na wniosek burmistrza Warszawy (PO) [uzasadnienie]
    Date: Tue, 26 Jul 2022 21:31:15 +0200

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    -Powstania-Warszawskiego-impreza-cykliczna-Sad-znow-
    przyjrzy-sie-sprawie

    > No i wojewoda naduzyl uprawnien, skoro nadal status bez wymaganych
    > ustawą podstaw :-)

    IMHO Wojewoda by nadużył gdyby protestowali organizatorzy z lat
    poprzednich. A tak Wysoki Sąd Okręgowy dopiero jak rozważał po raz drugi
    po zwrocie z Sądu Apelacyjnego to inaczej zinterpretował przełożenie
    prawa na tą konkretną sytuacje.

    Mi się ta decyzja Wysokiego Sądu niespecjalnie podoba ale trudno mi się
    ostrzej czepić bez przeczytania poważnego doprecyzowania opisu.
    "Z wyrokami sądów nie trzeba się zgadzać, wystarczy je respektować".

    > Tylko zaraz - bo to juz apelacja, czyli wojewoda wydal decyzje,
    > UM sie odwolal do SO?
    > I SO decyzje mimo wszystko zatwierdzil, czy wtedy argumentacja UM byla
    > inna ?

    A skąd mam wiedzieć jak opieram się na opisach TVN dziennikarzyn?
    [Mam ich w feedzie RSS a linka na Radio-Z nie było w ich pierwszym
    opisie "Historycznego zwycięstwa (antyfaszysty) Trzaskowskiego ]

    --
    A. Filip