eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSO dopiero po zwrocie z SA zdelegalizował Marsz Powstania Warszawskiego na wniosek burmistrza Warszawy (PO) › Re: SO dopiero po zwrocie z SA zdelegalizował Marsz Powstania Warszawskiego na wniosek burmistrza Warszawy (PO)
  • Data: 2022-07-26 21:02:19
    Temat: Re: SO dopiero po zwrocie z SA zdelegalizował Marsz Powstania Warszawskiego na wniosek burmistrza Warszawy (PO)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 25 Jul 2022 23:06:11 +0200, Akarm wrote:

    > 7 lat, to nie jest taki niedawny...

    > Straty w Warszawie po przejściu tej hołoty sięgają naprawdę wielu tysięcy.

    > Nie.
    > Po maratonach, czy paradach równości, miasto nigdy nie było zniszczone.

    ale ja tylko o tych marszach niepodleglosci pisze.
    O ile pamietam, to jak byl rok, ze wladza i policja "nie prowokowala",
    to byl spokój.

    https://wiadomosci.wp.pl/wyjatkowo-spokojny-marsz-ni
    epodleglosci-to-byl-klucz-do-sukcesu-602772260913676
    9a

    A potem sie jakos sympatia pis skonczyla.

    albo i nie "potem", bo 2021 tez byl spokojny
    https://www.youtube.com/watch?v=5_j8FSG55Tk

    J.