  • Data: 2011-01-03 09:58:50
    Temat: Re: SM BOBOLICE olewa mnie ciepłym moczem ...
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał "SP" Gil napisał(a):
    > Fakty:
    > - zdjęcie zrobione o jakiejś 2 w nocy w obszarze zabudowanym
    > - zdjęcie zrobione od tyłu
    > - na pokładzie pojazdu 5 osób, w tym 2 nieletnie, wykluczam by prowadziły
    > - na fotce z trudem rozpoznałem olbrzymią (bo taką mam) naklejkę pmsową.
    Musiałem :) Widziałeś to?
    http://statichg.demotywatory.pl/uploads/201012/12916
    29192_by_krencik.jpg

    W moim przypadku przysłali mi świadectwo legalizacji :-D
    Może w Twoim przypadku mają przeterminowane lub wcale. Sprawdził bym
    to. Sprawa by sie od razu wyjaśniła.
    Tak to wygląda.
    http://img211.imageshack.us/img211/3143/swidlegalfot
    a.jpg
    > Pozwą mnie na wariata, czy wpakują do kosza ?
    Ogólnie rzecz ujmując, olał bym SM i zapłacił. Ile Ci za to naliczyli
    za te 7 km/h? Mnie kiedyś 90/110 200pln

    Można sie prztykać w sądzie, i prawie pewne że by umorzyli, ale to
    będzie nie tam gdzie jesteś zameldowany tylko w Bobolicach, albo
    raczej w Koszalinie. Więc sie nie opłaca.
    --
    Krzysiek