  • Data: 2011-01-03 10:42:53
    Temat: Re: SM BOBOLICE olewa mnie ciepłym moczem ...
    Od: "PioPio" <e...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tyle że jednak właściciel pojazdu którym dokonano wykroczenia
    > lub przestępstwa to nie przypadkowa osoba.
    > A przepisy nakładają obowiązek podania komu się pojazd użyczyło
    > ]czy udostępniło.
    >

    > Pozdrawiam

    No tak, tylko skąd ja mam pamiętać kto używał mój samochód jakiś czas temu.
    Przecież to jest absurd. Mam zapisywać kto i kiedy jeździł i pewnie jeszcze
    gdzie się poruszał.
    Poza tym nie można ukarać niewinnego dopóki nie udowodni mu się winy a
    niepamiętanie kto jechał samochodem nie wchodzi chyba w zakres wykroczeń
    kodeksów karnych wszelkiej maści. Ja nie pamiętam kto w zeszłym tygodniu
    jechał moim autkiem a co dopiero dwa miesiące temu.
    Ja rozumiem, ze policja lubi chodzić po linii najmniejszego oporu i taki układ
    im pasuje ale mam nadzieję, że kiedyś natkną się na jakiegoś upartego
    obywatela, który nie będzie bał się walki o swoje we wszelkiego rodzaju
    trybunałach i po prostu wykaże bezsensowność takiego zachowania.