  • Data: 2011-01-03 15:05:14
    Temat: Re: SM BOBOLICE olewa mnie ciepłym moczem ...
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał "SP" Gil napisał(a):
    > Widziałem ... jak link do mnie dotarł za pierwszym razem, byłem już
    > po napisaniu swojego pisma :).
    Tak myślałem że to musztarda po objedzie.
    > Ale tu ewidentnie widać, że Pan se ciągnie łacha.
    Bzduuurkaaaa.
    H... ze SM robią z ludzi łacha i frajerów. Mało jest na to dowodów?
    Wykonał piękny ruch szachisty. Po takim ruchu, mogą mu skoczyć. W
    sądzie na bank sprawa umorzona.
    > A ja chcę mieć możliwość ustalenia kto kierował!
    Juz Ci ustaliłem. Anakin Skywalker. Tak powiedz.
    Dla tego olać SM, a sprawę niech skierują do sądu. Ta instytucja jest
    trochę poważniejsza od szopki pt. Straż Miejska.
    --
    Krzysiek