  • Data: 2010-03-10 12:38:54
    Temat: Re: Rozpowiadanie o sytuacji kogoś osobom postronnym
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 10 Mar 2010 13:35:19 +0100, Piotr [trzykoty] napisał(a):

    > No to powoli zbliżamy się do sedna. Dlatego pytam się wątkotwórczyni w
    > jakiej formie i komu te dane są przekazywane. Bo tam u niej nie ma nic o
    > publikowaniu, tylko jedna pani drugiej pani w okienku w urzędzie
    > powiedziała, że sąsiad ma zadłużenia tyle i tyle. Przynajmniej tak to
    > wygląda.

    Owszem, orzeczenie mówi o publikowaniu -- nie widzę analogicznego, kiedy
    informacje nie były publikowane -- jednak w zasadzie jeśli usuniesz to "w
    celu publikowania", to passus o prawie do prywatności jest tak samo dobry.

    Jeśli mówimy o osobie prywatnej, jej działania nie są bezprawne, zaś
    rozrzucane na wiatr kwestie dotyczą jej sfery prywatnej -- nie tego co
    jadła na obiad, ale właśnie stanu majątkowego, zadłużenia, etc. -- to ja
    bym nie był taki "hop" w mówieniu, że nie ma mowy o naruszeniu dóbr.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] dobry fotograf w mieście Wrocław ==> http://foto-krzyki.pl