    From: agent73 <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja listu poleconego za potwierdzeniem
    Date: Fri, 28 Nov 2008 23:16:33 +0100

    On Fri, 28 Nov 2008 00:18:52 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >2. Jeśli nie dotarła do Ciebie zwrotka, możesz zażądać wystawienia
    >duplikatu zwrotki, co będzie - w miarę możliwości - zrealizowane.

    Kiedyś składałem taką reklamację. Po prawie 3 tygodniach otrzymałem
    zwrotkę listem poleconym :-)

    A swoją drogą to wcale się nie dziwię że czasem giną te zwrotki.
    Pracuję w biurze gdzie przychodzi taka korespodnencja - listonosz
    zostawia to wszystko u portiera i potem już tylko od uczciwości
    pracowników zależy czy odniosą podstemplowaną zwrotkę na portiernię,
    czy wrzucą do kosza. Żaden listonosz nie dba o to żeby od razu
    otrzymać podbitą zwrotkę, bo musiał by się pofatygować na pięterko, a
    tak rzuci portierowi stos listów i sprawę ma "z głowy"...