  • Data: 2014-03-26 18:19:01
    Temat: Re: Rejestr skazanych a zmiana nazwiska
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 25 marca 2014 19:18:17 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > To jest pytanie na poziomie "Czy jak stanę na torach i chwycę za drut
    >
    > nad głową to pojadę jak tramwaj?"
    >

    > Zastanów się przez chwilę nad konsekwencjami tak naprawdę zakazu
    >
    > legalnej pracy dla osoby karanej (za cokolwiek).

    Powiedziałbym, że jest to dość powszechne. Wielu
    pracodawców żąda od potencjalnego pracownika
    przedstawienia zaświadczenia o niekaralności.
    Wydaje się to tym bardziej wskazane w przypadku
    zakładania firmy/działalności gospodarczej,
    szczególnie o takim profilu działalności jak
    Amber Gold, gdzie z góry było wiadomo, że w grę
    będzie wchodzić obracanie cudzymi pieniędzmi
    idącymi w grube miliony. Wspomniany przeze mnie
    Stefański vel Plichta swoje 7 wyroków dostał nie
    za jakieś pierdółki bez związku z prowadzoną przez
    siebie działalnością, tylko właśnie za liczne przewały
    finansowe (wtedy jeszcze skromne, np. w przypadku
    Multikasy oskubał ludzi "tylko" na 170 tysięcy zł).