  • Data: 2014-03-27 01:14:47
    Temat: Re: Rejestr skazanych a zmiana nazwiska
    Od: "tixe" <t...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:XnsA2FCE8ACC6299budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Piotrek p...@p...onet.pl ...

    > Nadal nie odpowiedziałes na pytanie: czy Plichta miał zaswiadczenie o
    > niekaralności?

    Abstrachując od moralności, to jednak takie zaświadczenie bardzo łatwo
    podrobić...
    podanie wypełnia się samemu, jakiś tam znaczek się kupuje z tego co
    pamiętam i kto zabroni domorosłemu przestępcy wydrukowanie na domowej
    drukarce pieczątki "NIE FIGURUJE" zeskanowanej od zaświadczenia
    nieskazanego kolegi?

    *oczywiście wymyśliłem to tylko w swojej chorej wyoobraźni, sam jestem
    niekarany i zaświadczenie uzyskam bez problemu legalnie, skandalem za to
    uważam cenę za wystawienie tego cuda, na szczęście nie jest mi to
    potrzebne.