eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzyimek w regulaminie › Re: Przyimek w regulaminie
  • Data: 2015-07-15 18:17:11
    Temat: Re: Przyimek w regulaminie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:mo5u2e$m1k$...@d...me...
    kondziu wrote:
    >> Będąc zagranicą korzystałem z pakietów internetowych w Play. W
    >> regulaminie (
    >> http://www.play.pl/resources/pdf/2015/Regulamin-uslu
    gi-Paczka-roaming-Internet-UE_10042015.pdf
    >> ) zapisane jest (II.5.), że "każda kolejna aktywacja Paczki
    >> przedłuża termin ważności Usługi o kolejne 14 dni". Czy oznacza to
    >> że okresy te należy sumować? Dokonałem dwóch zakupów w bliskich
    >> odstępach czasowych myśląc, że tak jest. Niestety, kwota na
    >> rachunku sugeruje zupełnie coś innego tj. 14 dni od ostatniego
    >> zakupu. Czy mam tutaj jakąkolwiek podstawę do reklamacji? Wydaje mi
    >> się, że bardziej jednoznaczne byłoby stwierdzenie "na kolejne 14
    >> dni".
    >
    >w sumie mas racje.
    >Tylko nic z tego nie wynika.
    >bediesz sie kopał z koniem? Stac cie na to?

    Ale dlaczego kopal ?
    Nalezy napisac reklamacje.
    Firma powinna ja uznac chocby w imie utrzymania dobrego imienia.

    W razie odmowy nalezy:
    -zmienic operatora przy najblizszej okazji,
    -napisac skarge do UKE/UOKIK ... chyba jednak UKE.

    A tak na dora sprawe, to mozna i pozew do sadu zlozyc ... koszta nie
    sa znow takie duze, a czegos sie nauczysz, przyda sie w przyszlosci
    :-)

    J.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1