    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z NASK
    Supersedes: <cf0h0r$amu$1@serwus.bnet.pl>
    Date: Fri, 06 Aug 2004 20:05:33 +0200

    Borszczuk:

    > Tylko przy rejestracji. Renew jest kretynsko drogi nawet u partnerow
    > NASKu.

    Nie jest prawdą jakoby. W tym miesiącu opłaciłem opłatę 122zł. Przeniesienie
    z NASKu do Wybranej Przeze Mnie Firmy kosztowało 0zł i odbyło się prawie
    automatycznie i bez bólu. Domena wygasała w połowie sierpnia, przeniosłem
    na początku lipca, pod koniec lipca przyszło przypomnienie o konieczności
    zapłaty z przedsiębiorstwa które teraz pośredniczy w pobieraniu opłat.
    122zł czystego zysku.

    Oczywiście należy wykazać się inteligencją i poszukać taniego a dobrego
    pośrednika. Ja np. znalazłem go dowiedziawszy się o możliwości wyboru od
    firmy Krzak Und Syn oferującej mi prawie żadną zniżkę. Ale to zmotywowało
    mnie do poszukiwań dobrego rozwiązania. Niewykluczone, że jakiś naciągacz
    chce kasę za jakieś przeniesienia. Ale lista partnerów NASK jest na stronie
    NASKu i wystaczy prześledzić ich ofertę.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)