  • Data: 2021-11-16 06:33:12
    Temat: Re: Prawo pracy - zadaniowy czas pracy
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może zadaniem jest bycie w pracy, bo może ktoś zadzwonić?

    Czytałem kilka artykułów prasowych, że praca zdalna spodobała się
    pracownikom
    https://www.google.com/search?q=praca+zdalna+spodoba
    la+się&tbm=nws

    z punktu widzenia starszych ludzi, którzy lubią jednak odwiedzić
    siedzibę firmy w której mają coś do załatwienia i teraz kombinują, jak
    zachęcić pracodawcę do kontunuowania tego trybu