  • Data: 2021-11-16 12:07:17
    Temat: Re: Prawo pracy - zadaniowy czas pracy
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 15 Nov 2021 16:55:31 +0100, Henryk Hajdan napisał(a):

    > A jeśli czas pracy jest zadaniowy ? bardzo często po 15:00 nikt nie
    > dzwoni, nie ma emaili, siedzi się, gra w gry, pije kawe gada o
    > pierdołach - nie ma co robić, ale sie siedzi... bo karte zegarową trzeba
    > odbić z końcem pracy.
    >
    > Czy można iść do domu jeśli po 15:00 nie ma zadań ? zazwyczaj nie ma
    > zadań... bo czasem są, ale niezwykle rzadko.

    Nie mam zdrowia szukać po internetach, jakie są przepisy, ale u mnie
    praktyka jest taka, że przy zadaniowym czasie pracy można nawet do roboty
    nie przychodzić, byle zadanie było wykonane. Możesz je wszak wykonywać w
    domu.
    Listy obecności się nie podpisuje, choć przy wejściu i wyjściu trzeba się
    odpikać, bo inaczej bramka się nie otworzy, ale czas przebywania w pracy
    jest "do wiadomości przełożonego".

    Wada jest taka, że przy zadaniowym trybie pracy urlop trzeba wykorzystać do
    końca roku kalendarzowego.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek