    Date: Wed, 29 Jun 2022 21:24:10 +0200
    Subject: Re: Prawo dobre tylko kierowcy niedobrzy :)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <62bb532d$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    <62bbcb7c$0$452$65785112@news.neostrada.pl>
    <NMQuK.31040$4O6a.3552@fx14.ams1>
    <62bbdbc7$0$567$65785112@news.neostrada.pl>
    <VlRuK.265829$i8Z9.143115@fx09.ams1>
    <62bc6752$0$455$65785112@news.neostrada.pl>
    <62bc7d71$0$480$65785112@news.neostrada.pl>
    <62bc8459$0$461$65785112@news.neostrada.pl>
    <62bc8819$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <62bc8c6b$0$461$65785112@news.neostrada.pl>
    <62bc9851$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>

    > A wymijając? To już spokojnie może być kilkadziesiąt kilometrów na godzinę.

    W tym konkretnym przepisie ustawodawca odniósł się do wyprzedzania.

    > Żebyś nie twierdził, ze ktoś ma lepiej.

    Ale to ciebie boli, że rowerzyści "mają lepiej" nie mnie:P

    > Ja pisze o bezpieczeństwie ogólnie.

    Nie - piszesz o własnej wygodzie próbując to uzasadnić bezpieczeństwem
    rowerzystów. Ustawodawca stwierdził, że rowerzysta ma dbać w tym
    zakresie o własną dupę we własnym zakresie. Ciebie boli to że "ma
    lepiej" a nie jego bezpieczeństwo. Jakbyś nazywał rzeczy po imieniu to
    łatwiej by się dyskutowało;)

    > A mienie, to nie bezpieczeństwo?

    Święty tomasz widzi co tu robisz:P

    > Znam odmienną przyczynę, ale raczej nie do upublicznienia.

    Taa?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!