eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo do wykonania kopii zapasowej programu a zabezpieczenie płyty. › Re: Prawo do wykonania kopii zapasowej programu a zabezpieczenie płyty.
  • Data: 2004-09-27 08:52:50
    Temat: Re: Prawo do wykonania kopii zapasowej programu a zabezpieczenie płyty.
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moje pytanie: czy jeżeli płytka ulegnie zniszczeniu, będę miał prawo
    żądać od
    > producenta nowej?

    smieszny jestes

    Przecież stosując zabezpieczenia uniemożliwił mi wykonanie
    > kopii (jako dowód mam 2 płyty które wypaliłem próbując skopiować CD,
    niestety
    > płyty te nie działają poprawnie).

    a to juz Twoj problem.

    > Jeżeli to ma znaczenie, to jest to program "Euro Plus + Reward" firmy
    YDP.

    nie ma zadnego znaczenia.

    Na wykonanie kOpi zapasowowej jakas tam ustawa zezwala stad pewnie ten
    zapis w licencji,
    ale zadna nie nakazuje wymienic plyty
    jezeli zostala zniszczona przez uzytkownika.

    > Marcin.

    P.

    --
    Jestes samotny? Internetowe Biuro Miłości zaprasza:
    http://tiny.pl/r48 ->oferty bez logowania, blog, milosne forum i chat z