eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo do wykonania kopii zapasowej programu a zabezpieczenie płyty. › Re: Prawo do wykonania kopii zapasowej programu a zabezpieczenie płyty.
  • Data: 2004-09-27 18:30:50
    Temat: Re: Prawo do wykonania kopii zapasowej programu a zabezpieczenie płyty.
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sam jesteś śmieszny - widać nigdy od dystybutora nie dostałeś kopi.

    sam jestes smieszny
    dbam o swoje plyty dlatego nie potrzebowalem kopii., i nie wyobrazam sobie
    jak mozna zniszczyc poprzez sporzadzanie kopii,

    po za tym naucz sie czytac na co odpowiadsaz, zadac od procudenta nowej to
    nie to samo co
    otrzymac kopie, otrzymac kopie mozna z dorbej woli dystrybutora

    > ROFL - umowa licencyjna nie ma znaczenia? :D A co ma?

    nie ma znaczenia jaki to program! patrz na co odpowiadasz, dystrybutor nie
    ma opbowiazku wymieniac porysowanej plyty.

    ROTFLA to sobie w ... wsadz.

    P.